Een sterk merk,
van strategie tot beleving
Words build worlds. Een merk wordt sterk als het vertrekt vanuit een eigen en origineel verhaal. Van een vertrouwd gezicht tot tone of voice: wij geven karakter aan jouw brand. Hiervoor vertrouwen we niet op ons buikgevoel, maar steken we steeds ons licht op bij de doelgroep. Wat zijn hun behoeften? Hoe maken zij beslissingen? Daarnaast pluizen we ook de omgeving uit (markttendensen, concurrentieanalyse, …). Een merk staat immers nooit gewoon op zich!
Of je nu een start-up, organisatie of overheid bent, iedereen is gebaat bij een unieke branding. Schiet jouw bedrijf nog maar net uit de startblokken? Of past je branding niet meer goed bij wie je bent of wat je doet? Cayman geeft vorm aan jouw merk.
the real deal
een tipje van de sluier
kennis om te delen
dit houdt ons bezig
Breng je merk tot leven met brand archetypes en raak je doelgroep
Een merk wordt sterk als het vertrekt vanuit een straffe brand personality. Want door je merk een stevige dosis persoonlijkheid te geven, straal je geloofwaardigheid
Start to brand met Cayman – 8 branding tips voor een vliegende start(er)
Verlangend naar een vliegende start? Aan de hand van onze branding tips schiet je in een mum van tijd de lucht in!
Wilde ideeën met vaste grond onder de voeten
Hoe we bij Cayman de puntjes op de i plaatsen? Say hello tegen ons doelgroeponderzoek!