Dat we grote fans zijn van het boekenevent Boektopia en dat we ook zelf graag met onze snuit in een boek duiken, was misschien al duidelijk. Maar wat voor literairs kan een Cayman zoal smaken? We vroegen aan onze Cayman en Cay-vrouwen wat ze op dit moment verslinden.
Je business plan uitdenken, een financiële forecast opstellen, investeerders overtuigen, je productieproces verbeteren, innoveren,… Er komt veel kijken bij het lanceren van een start-up of merk. En voor je het weet staat je product er, maar je merk nog niet. Deze 8 tips helpen je om ook op tijd op merk- en marketingvlak klaar te staan – en dat is vòòr je uit de startblokken schiet.
Stel, je wil als beleidsmaker je doelgroep aanzetten tot een verandering van gedrag. Je hebt echter geen kennis van gedragspsychologie. Hoe begin je daar aan? Hier kan het 7E-model een leidraad vormen.
Onze creatives Karen, Hendrik en Lise, waren vorige week te vinden op de vijfde editie van Bump Festival. We hingen aan de lippen van inspirerende sprekers, zagen oude en nieuwe gezichten, en speelden zelfs “wie is het?” met lettertypes.
Benieuwd wat indruk op ons heeft gemaakt? We vatten de drie meest inspirerende talks voor je samen.
Bij Cayman houden we van creatieve ideeën en out-of-the-box oplossingen, maar we doen niet aan lukraak leuk. We zijn ervan overtuigd dat een effectieve communicatie, een onderbouwde communicatie is. Wilde ideeën, maar altijd met vaste grond onder de voeten. Creatief Strateeg Karen legt uit hoe we dat doen.
Wist je dat Coca-Cola’s merk instaat voor zo’n 60% van hun marktwaarde? Dat lijkt gek, maar zo is het wel. Een goed merk is dus geld waard, maar hoe bouw je dat dan? We zetten vijf ingrediënten van een goede branding voor jou in bitesize porties.
Als je vandaag in de supermarkt een blok feta zoekt, zal je van een kale reis thuiskomen. In België, Finland, de VS en nog een handvol andere landen is de Griekse kaas op het moment van schrijven uitverkocht, en dat heeft alles te maken met de Finse foodblogster Jenni Häyrinen.
Ook iets voor jullie?
Ontdek hoe slimme communicatie ook jouw organisatie of bedrijf kan helpen om meer succes, impact of omzet te behalen.