AYA, impactvol Energy Task Force zkt. (en vond) energieke communicatiepartner

Een hands-on netwerk van onafhankelijke experten dat ecologische verantwoordelijkheid omzet in concrete acties: meet AYA!

Het verhaal

De AYA Energy Managers delen helder advies, vooruitstrevende kennis en innovatieve oplossingen met hun klanten. Zo verminderen ze de impact van energieverbruik op de bottom-line én op de planeet.

 

Dit vernieuwende verhaal helder brengen naar prospecten, klanten en toekomstige medewerkers? Dat vergt wel wat… positieve energie. Een perfecte uitdaging voor Cayman, dus gingen we opgeladen aan de slag.

Een kostbare website

De splinternieuwe website van AYA moest een logische structuur krijgen, toegankelijk voor elk type bezoeker. Daarvoor stelden we wireframes op die op een doordachte manier een zekere flow konden brengen in het complexe verhaal. 

 

Naast een logische structuur, was er ook nood aan heldere contentEen zorgvuldig zoekwoordenonderzoek bracht alvast de nodige insights om op een SEOvriendelijke manier aan copywriting te doen.

 

Onze grote uitdaging was, naast het demonstreren van de technische kennis van zaken bij AYA, het menselijke & persoonlijke aspect benadrukken. Daarvoor organiseerden we een fotoshoot bij hen op kantoor, die niet enkel elke medewerker portretteerde, maar ook collega’s écht aan het werk in beeld bracht. Deze beelden vonden allemaal de juiste plek op de website, in combinatie met een algemene brand imagery die helemaal aansluit bij de merksfeer van AYA.

Het merk tot leven gebracht

Naast de dynamische website zorgde Cayman voor diverse grafische opmaken die het merk echt tot leven brengen. De bedrijfspresentatie en allerlei templates kregen een nieuwe uitstraling, alsook slim uitgekozen bedrijfsgeschenken en beursmaterialen.

 

Wij zetten onze tanden graag in jouw project

Graag op avontuur met Cayman?

    Blijf op de hoogte

    Nieuwsgierig van aard? Blijf op de hoogte van onze bijzondere vangsten en creatieve vondsten.