Het logo van 'Het Pand OntPopt', een campagne voor stad Waregem

Waregem Het Pand -
Een positieve campagne OntPopt

Dé hotspot van Waregem, Het Pand, wordt in een nieuw jasje gestoken. Cayman stond in voor een positieve communicatiecampagne die burgers, handelaars, stadsdiensten en kantoorcomplexen die zich in en rond het Pand begeven prikkelt en op de hoogte houdt. Van informatie over de nieuwe toegangswegen, doorgangsruimtes en nieuwe locaties van handelaars of kantoren… tot een stand van zaken.

Doelstelling

Op 1 februari 2021 starten de werken die winkelcentrum Het Pand tegen Waregem Koerse 2022 in een nieuw jasje zullen steken. Doelstelling: het centrum van Waregem omtoveren tot een plaats waar het nog leuker wandelen, shoppen, terrasjes doen of gewoon ‘hangen’ is. Cayman kreeg ook een duidelijke doelstelling mee: zorgen voor permanente communicatie via de juiste communicatiekanalen, zodat het project levendig blijft en er draagvlak gecreëerd wordt.

Het logo van 'Het Pand OntPopt', een campagne voor stad Waregem

Feelgood logo

Het feelgood logo vormt de rode draad doorheen de communicatie. Met de P van Het Pand en tijdelijke Pop-ups. Wie goed kijkt, kan ook een tekstballon of de speelse contouren van een paardenhoofd ontwaren. Pandtastisch, toch?

Paardenpatroon

De look-and-feel van de campagne speelt in op de couleur locale en het DNA van de paardenstad. De opvallende motieven en kleuren zijn geïnspireerd op de patronen in de jockey uniformen. Waregemser kan niet! Er kan eindeloos creatief mee gespeeld worden in de affiches, banners en op andere materialen.
Patronen van de campagne voor Waregem 'Het Pand OntPopt'

Van content in de bus tot kleur in het straatbeeld

Van opvallende banners, vlaggen en werfborden, tot een heuse Pandkrant en speelse infokiosk met meer informatie… Stap voor stap zie je de campagne, inspiratie en informatie echt overal ontpoppen. Zelfs de iconische piramide kreeg een pop-upjasje!

Kiosk ingekleed in de kleuren van Het Pand OntPopt voor stad Waregem
Piramide ingekleed in de kleuren van Het Pand OntPopt voor stad Waregem
De Pandkrant - een krant voor de campagne "Het Pand Ontpopt" voor Stad Waregem

Gepersonaliseerde aanpak

Alle betrokken handelaars zijn aan de slag gegaan met een kleurrijk gepersonaliseerd deelpakket, waarmee ze hun (nieuwe) locatie in de verf kunnen zetten.

Een affiche voor Het Pand OntPopt voor Stad Waregem
Een affiche van de campagne "Het Pand OntPopt" aan het raam van een lokale winkel in Waregem
Een affiche van de campagne "Het Pand OntPopt" aan het raam van een lokale winkel in Waregem

Fotografie: Jeroen Willems

Wij zetten onze tanden graag in jouw project

Graag op avontuur met Cayman?