Aanvullend voorziet stad Gent een online platform waarop je je zegje kan doen. Zowel via een virtuele kaart als op een forum laat je jouw ideeën achter, die andere inwoners op hun beurt kunnen beantwoorden of leuk vinden. Cayman werkte het platform af met uitnodigende teksten en vormgeeflijke elementen in campagnestijl om het plaatje compleet te maken.
Voor al dat moois konden we opnieuw rekenen op ons sterk creatief netwerk. Fotograaf Jerroen Willems voorzag sprekend beeldmateriaal voor de gehele campagne. Copywriter Valérie Du Pré trok de straat op om inwoners aan de tand te voelen en schreef het geheel aan elkaar. Als laatste maakten we een animatiefilm waarin we het hele concept hapklaar uitleggen. Cayman verzorgde het scenario, het storyboard en de illustraties, onze creatieve collega’s van Sabouge animeerden alles tot een levendig geheel.
Het resultaat? Een multichannel aanpak die niet alleen uiteenlopende doelgroepen aanspreekt, maar ook nog eens een groot bereik haalt. Volle gas vooruit!