Een job die je talenten écht tot hun recht laat komen? Dat verdien je. En dat vindt talent partner ITZU ook. Zij vroegen ons om een digitale instroomcampagne op poten te zetten, gericht op hogere profielen in België. De doelstelling: meer traffic naar hun vacaturepagina.

De uitdaging

Ons doelpubliek? Ervaren professionals met tot op heden een mooie functie en dito verloning. Maar zijn ze wel gelukkig binnen die job? Die sluimerende “is dit het nu?” maakten we het uitgangspunt van onze campagne.

De oplossing

Veel werknemers hebben twijfels over hun huidige carrière of job. Letterlijk en figuurlijk gevangen in hun kooi én LinkedIn-profiel.

 

De visuals werden zowel statisch als geanimeerd uitgewerkt. We gebruikten steeds de herkenbare ITZU kleuren om de visuals te laten poppen en de merkherkenning te maximaliseren.

Aanvullend werkten we een doelgericht mediaplan uit waarbij we onze doelgroep en bijhorende targeting duidelijk definiëren, de regio’s vastleggen, onze kanalen bepalen en onze budgetten verdelen. De grootste moot van het budget zetten we in op LinkedIn, waar we onze doelgroep heel gericht kunnen bereiken.

Het resultaat

Een opvallende campagne die inspeelt op de twijfels die veel professionals ervaren en die uitnodigt tot actie. ITZU kan je immers aan een nieuwe uitdaging helpen die aansluit bij je talenten. De LinkedIn-profielfoto zorgt voor herkenbaarheid, de insteek voor relevantie.

 

Interessante links:

Wij zetten onze tanden graag in jouw project

Graag op avontuur met Cayman?

    Blijf op de hoogte

    Nieuwsgierig van aard? Blijf op de hoogte van onze bijzondere vangsten en creatieve vondsten.