Baanbrekende campagne voor ITZU

HR-partner ITZU, gespecialiseerd in werving en selectie, helpt je om de brug te slaan naar de volgende fase(s) in je loopbaan. Maar hoe zorgt ITZU ervoor dat potentiële kandidaten bij hen komen aankloppen? 

Afscheid nemen van je huidige job om een nieuwe uitdaging aan te gaan is voor velen een grote sprong in het onbekende… Uit ons doelgroeponderzoek bleek dat heel wat werknemers vastgeroest zitten in hun job om allerlei redenen. Ondanks mogelijke  ontevredenheid vormt vernieuwing toch een grote drempel; een mooie insight om als basis van ons campagneconcept te nemen!

It's time for an update!

Van de eerste mobiele telefoons naar smartphones, van een hoge bi tot elektrische fietsen. Alles om ons heen evolueert. Waarom dan blijven stilstaan in je job? 

 

Voor onze campagnevisuals integreerden we oude technologie in een moderne, strakke kantooromgeving met hedendaagse werknemers. Het contrast tussen oud en nieuw wordt hierdoor meteen duidelijk. Het resultaat? Bevreemdende situaties die duidelijk toe zijn aan een update! 

 

Cayman creëerde vier campagnebeelden waarvan we ook telkens een snappy video maakten. Ideaal voor social media. 


Met onze call-to-action “Klaar voor een update? Ontdek onze jobs op itzu.be” maken we duidelijk dat ITZU klaar is om samen met jou je carrière de update te geven die hij verdient!

Gericht online aanwezig

Het zwaartepunt van deze online campagne ligt op LinkedIn. Als professioneel netwerk waar mensen connecties maken, informatie verzamelen en hun ogen openhouden voor nieuwe opportuniteiten, sluit dit perfect aan bij onze doelgroep. Die bereiken we door gericht te targeten. 

 

Aanvullend plaatsten we onze ads ook op Instagram, Facebook en YouTube. Zo zijn we aanwezig via verschillende touchpoints.



Blijf op de hoogte

Nieuwsgierig van aard? Blijf op de hoogte van onze bijzondere vangsten en creatieve vondsten.