Een beestige awareness-
campagne voor Drifters

Dé reis van je leven ervaren? Drifters organiseert avontuurlijke groepsreizen in Zuidelijk Afrika met een aangepaste off-road bus. Verwacht je daarbij niet aan de platgetreden paden, maar ontdek unieke afgelegen gebieden. De wijde wereld intrekken; iets waar wij Caymannen wild van worden. Met veel goesting zetten we een online campagne op poten met een creatieve knipoog. Een opdracht volledig naar onze tand!

Reizen zoals je nog nooit hebt ervaren

Met een hele reeks Afrikareizen op de teller was er voldoende beeld- en videomateriaal beschikbaar om uit te puren. We bedachten een overkoepelend concept “Luxereizen op z’n Drifters” en maakten op basis van deze insteek een reeks visuals op met aangepaste copy. Want luxe is… herinneringen maken op dé reis van je leven!

The big five numbers

Om de visibiliteit van het merk Drifters te verhogen, rolden we een campagne uit op Instagram en TikTok. Dat specifiek getarget naar liefhebbers van verre, avontuurlijke reizen die niet terugdeinzen voor een uitdaging. Op Instagram bereikten we hiermee ongeveer 70.000 unieke personen en bijna 2000 kliks. Onze campagne zorgde ook voor heel wat betrokkenheid met de Instagrampagina van Drifters. Met TikTok bereikten we zo’n 55.000 profielen en 5388 kliks. De gemiddelde CTR lag op 1,5%. Gedurende de looptijd van de campagne zagen we een mooie stijging in het aantal websitebezoekers.

 

Zijn we dan nú weg?

Wij zetten onze tanden graag in jouw project

Graag op avontuur met Cayman?

    Blijf op de hoogte

    Nieuwsgierig van aard? Blijf op de hoogte van onze bijzondere vangsten en creatieve vondsten.