“Voetbal is ons lang leven. Voetbal is vloeken. Vrezen. Trappen. Triomferen. Nooit opgeven. Voetbal is blijven meeleven, tot in de aller-laatste minuut, met de ploeg, de maten en de rest van de Cercle Familie. Voetbal is samen je adem inhouden. En de longen uit je lijf schreeuwen, als de bal dan toch nog tegen de netten knalt. Voetbal is dat met z’n allen herbeleven, in die langverwachte derde helft. Voetbal is Cercle. Tot in ‘t hartje van Brugge en ‘t diepste van ons groene erte. WE BEAT AS ONE.”
Emoties laaien hoog op in onze copy voor Cercle Brugge.The beat of Bruges claim je dan ook niet zomaar zonder slag of stoot. Met deze imago-campagne konden we niet anders dan alles uit de kast halen om te scoren. En hoe.
Het slijk proeven
Cercle Brugge wordt vaak gezien als een soort Calimero, maar de ploeg is eigenlijk meer een dappere Galliër: trots, weerbarstig, voeten stevig op de grond en in de modder. In copy én in beeld moet je het veld ruiken en het slijk proeven. Wij willen met deze campagne zorgen voor de ommezwaai: Calimero wordt Asterix.
Onze communicatie voor Cercle Brugge is no-nonse. What you see is what you get, dus tonen we het gewoon:
Of je nu kiest voor We beat as one of Oltied in m’n erte, Cercle Brugge staat er. Dankzij de spelers, de supporters, de communicatie van Cayman.