Design, dat voel je.
Een designstuk ontdek je vanuit elke mogelijke hoek met al je zintuigen. Maar hoe breng je die emoties ook online over? Dat was de uitdaging voor de nieuwe website van designspecialist Casteelken. Als vaste communicatiepartner van Cayman, kwamen ze daarvoor bij ons aankloppen. En dus gingen we aan de slag vol goed gevoel.
Ook al is Casteelken geen onbekende voor Cayman, maakten we toch eerst tijd voor een grondige gebruikersanalyse. We brachten de verschillende noden in kaart – van een gebruiksvriendelijk CMS tot een aangename UX. We werkten vervolgens de structuur van de website uit en vulden die met relevante content zodat we hun sterke verhaal naar voren konden brengen.
De nieuwe website ademt de merkidentiteit van Casteelken en zet design centraal. Het strakke, minimalistische webdesign laat ruimte voor inspirerende content en beelden. Je kan de producten verder ontdekken via gerealiseerde interieurs, succesverhalen of blogposts en de grote foto’s spreken meteen tot de verbeelding.
De duidelijke typografische hiërarchie zorgt voor een natuurlijke flow tussen de verschillende elementen. De website leidt de bezoeker dan ook moeiteloos naar verschillende actiepunten: een contactname, of een bezoek aan de webshop bijvoorbeeld.
Casteelken zet in op persoonlijk advies met een team aan interieurspecialisten. Die troef wilden we graag in de verf zetten. We kozen daarom op de teampagina voor een warme en persoonlijke toets met kleurenfotografie in een interieur setting.
Gebeten door ons werk?
Laten we samen aan je merk bouwen
hello@cayman.be
+32 473 85 36 21
Lieven Bauwensstraat 35
8200 Brugge
Nieuwsgierig van aard? Blijf op de hoogte van onze bijzondere vangsten en creatieve vondsten.