Cayman Creative Thinkers kiest een nieuw pantser

Om het nieuwe jaar meteen stevig gepantserd in te zetten, koos Cayman voor een nieuw harnas. Met ruim 15 jaar ervaring op de teller is Cayman een gevestigde waarde in de communicatiesector. En het creatief agentschap uit Brugge blijft een bureau in evolutie. Dat zetten ze graag in de verf met een nieuwe website in een nieuwe eigen stijl, inclusief huismascotte. Een knipoog naar hun creatieve kunnen.

Cayman blijft als krachtig, creatief agentschap dé partner van haar klanten voor slimme communicatie en branding. De expertise in het uitdenken en uitrollen van projecten rond citymarketing, merkidentiteit en campagnes, werd de afgelopen jaren nog meer uitgediept.

“Een kaaiman is een oerdier en een ware aanpassingsmeester. Hoewel de dino’s al lang uitgestorven zijn, is de kaaiman er 200 miljoen jaar na datum nog steeds. Daarvoor moesten ze al die tijd slim en creatief uit de hoek komen,” zegt Chloé Coppieters, Cayman’s nieuwe managing director.

“Zo ook met Cayman: we hebben voor een nieuw pantser gekozen dat symboliseert waar we als merk binnen het communicatielandschap voor staan en waar onze knowhow ligt. We voeden ons creatief instinct met feiten en vooronderzoek. Zo zetten we merken en steden écht op de kaart, en zorgen we voor een verhaal dat de juiste doelgroep op het juiste moment diep raakt. We mengen slimme communicatietechnieken uit verschillende hoeken tot er een soort kruisbestuiving ontstaat, die onze klanten appreciëren. We maken om te raken, en willen dat blijven doen, in gepaste stijl.”

Cayman Creative Thinkers s’offre un nouveau costume

Cayman s’offre une cuirasse tout en écailles pour croquer la nouvelle année à pleines dents. Avec plus de 15 ans d’expérience au compteur, Cayman est une valeur sûre du secteur de la communication. Mais l’agence créative de Bruges n’est pas du genre à se reposer sur ses lauriers : toujours en mouvement, la voilà qui s’est dotée d’un nouveau site web dans un nouveau style ainsi que d’une nouvelle mascotte pour incarner sa créativité.

Cayman est une agence créative et dynamique qui s’impose comme le partenaire idéal en matière de communication intelligente et de branding. Son expertise dans le domaine de la conception et de la mise en œuvre de projets de marketing urbain, d’identité de marque et de campagnes s’est sans cesse affûtée ces dernières années.

« Le caïman est un animal préhistorique et un vrai maître de l’adaptation. Il existe encore après 200 millions d’années, alors que les dinosaures ont disparu depuis longtemps. Pour traverser les âges, il a dû se montrer intelligent et créatif », explique Chloé Coppieters, la nouvelle Managing Director de Cayman.
« C’est pareil pour Cayman : nous avons endossé une nouvelle cuirasse qui symbolise notre position dans le paysage de la communication, ainsi que nos forces. Nous nourrissons notre instinct créatif de faits et d’études préliminaires pour promouvoir les marques et les villes. Nous écrivons une histoire qui touche profondément le bon groupe cible au bon moment et adoptons différentes techniques de communication intelligente pour provoquer une sorte de pollinisation croisée que nos clients apprécient. Nous créons des flèches qui atteignent leur cible, et nous comptons continuer sur cette voie. »

Cayman creative thinkers

Lieven Bauwensstraat 35
8200 Brugge