Rekruteringscampagne met Alternatieve Insteek
Artificial Intelligence is hot, hot, hot. Dag in dag uit worden we ermee rond de oren geslingerd. Ook binnen human resources wordt er meer en meer van gebruikgemaakt om te automatiseren, gegevens te analyseren en besluitvorming in het wervingsproces te verbeteren. ITZU, ervaren talent partner, omarmt AI en alle voordelen ervan. Toch staat een persoonlijke aanpak in de jobzoektocht op nummer één.
AI anders ingevuld
Die persoonlijke aanpak vormt de basis voor de nieuwe awarenesscampagne van ITZU, gericht op het rekruteren van nieuwe kandidaten. Bij Cayman besloten we om de afkorting AI een twist te geven en zo de kernwaarden van ITZU in het licht te zetten. Wat dacht je van Altijd Inclusief, Authentieke Interacties of Ambitieuze Inzet?
Flits, flits, flits!
Om de grafiek extra slagkracht te geven, brachten we medewerkers van ITZU in beeld, passend bij de nieuwe invulling van AI. We deden dit aan de hand van bright flash fotografie. Naast de fotografie, zorgden we ook voor snappy video’s om in te zetten op socials.
Een opvallende outcome
Het resultaat? Kleurrijke advertenties die de aandacht trekken met een krachtige, opvallende boodschap. Vanaf nu te zien in Vlaanderen, Wallonië en Nederland op Facebook, Instagram, TikTok én LinkedIn… Campagneresultaten? Still loading! ⏳