Met een team van behavioural designers, copywriters, digital marketeers, grafisch vormgevers en developers maken we slim, creatief werk voor bedrijven, organisaties en overheden.

Weten

Een Caymantraject vertrekt vanuit gedragspsychologie en wetenschappelijke kennis. Via diepte-interviews en observaties duiken we diep in de natuurlijke habitat van jouw doelgroepen.

We onderzoeken het gedrag van de doelgroep. Door angsten en pijnpunten in kaart te brengen, spotten we tegelijk de grootste opportuniteiten. Zo weten we precies hoe we hen straks positief kunnen beïnvloeden.

Denken

Met behulp van bewezen methodieken zoals de Google Design Sprint geven we jouw merk of campagne snel en flexibel richting. Op basis van de gemeten inzichten werken we aan een sterk strategisch concept en komen we snel tot een eerste reeks tastbare, testbare prototypes.

Deze zijn doorspekt met kleine creatieve nudges en interventies die we meteen ook uittesten op jouw doelgroep. Zo (her)positioneren we jouw merk met scherp en bedenken we een communicatiestrategie die werkt.

Maken

Na de validatie rollen we de slimme campagne uit in al haar vormen en fases. Nu eens online, dan weer offline. In een animatiefilmpje, op de radio, in print, op social media, via een traditioneel billboard of een hightech app…

Afhankelijk van de inzichten uit het vooronderzoek en de testing, zetten we de juiste communicatievormen en kanalen op het juiste moment, op de juiste plaats in. We denken aan de UX en zetten de puntjes op de interfaces.

Meten

Jouw doelgroep evolueert en is constant in beweging, net zoals jouw organisatie en de context waarin we zullen communiceren. Helemaal klaar zijn we dus nooit. We blijven gebeten om te meten – we traceren, leren, optimaliseren en sturen bij waar nodig.

We leggen onze analytics naast jouw KPI’s, passen de nodige marketing automation technieken toe en versterken ons team indien gewenst met Watson, de befaamde zelflerende supercomputer van IBM.

“Met een design sprint kwamen we in 5 dagen van briefing tot gevalideerde prototypes.”

Merijn Gouweloose
Communicatie Mobiliteitsbedrijf Stad Gent

Een vrijblijvend
gesprek.

Vertrek met een idee hoe wetenschap jouw organisatie kan helpen.